WELKOM BIJ BY-POS® STORE! meer dan 10000 producten

Retouren, Annuleringen en Reclames

De retour procedure:

Allereerst wanneer men zich niet aan de online gedragscode aanhoudt annuleren wij de order (s) zonder toestemming van de klant!

Heeft u een verkeerd product besteld of heeft u zich bedacht? BYPOS biedt u 7 dagen bedenktermijn. Binnen 7 dagen na ontvangst van het product heeft u het recht de bestelling, indien in 100% nieuwstaat ( verzegeld ), terug te sturen. Het volledige aankoopbedrag wordt vervolgens aan u gecrediteerd ( mits restocking kosten van 18% ) . Heeft uw product een defect binnen de garantieperiode? Dan kunt u uw product retour sturen ter reparatie.

Retouren zijn op de kosten van de koper!
Wij laten het pakket gratis bij u ophalen door POSTNL wanneer wij een verkeerder of defecte producten hebben geleverd binnen 7 dagen na uw aankoop. U krijgt binnen enkele uren informaties toegestuurd per mail. ten alle tijden de retourneringkosten zijn voor de koper!

Bij het retourneren van producten dient u de volgende voorwaarden in acht te nemen:
- Retourneer producten met alle toebehoren in de originele verpakking.
- De originele verpakking mag niet beschreven of beplakt worden.
- Producten dienen in een overdoos te worden verstuurd die u voorziet van uw gegevens en ordernummer.
- Gebruik geen isolatietape of duct tape voor het dichtplakken van de doos van het product, maar doorzichtige tape.
- Indien u een printer retour stuurt dient u toners of cartridges uit de printer te halen en apart te verpakken.
- U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens het transport naar BYPOS BV.
- U dient er zorg voor te dragen dat de producten binnen 7 werkdagen bij ons retour zijn. Indien het product niet binnen de gestelde termijn retour is, wordt de retour- en/of reparatie aanvraag gesloten.

Eventuele bijkomende kosten:
Voor incorrect verpakte producten, wordt 18% aan herverpakkingskosten in rekening gebracht met een minimum van €50,- excl. BTW, voor alle reeds geopende producten rekenen wij 18% restocking kosten.

Wanneer een klacht of storingsmelding niet terecht blijkt te zijn, worden verzend- en onderzoekskosten met een minimum van €85,- excl. BTW in rekening gebracht.
Indien er door de fabrikant restockingskosten in rekening wordt gebracht dan worden deze aan u doorberekend.

LET OP Zonder RMA worden geen producten geaccepteerd

Indien een Consument zich voorstelt als Klant dan vervallen al zijn rechten en de wettelijke bescherming als Consument.

Het is van belang dat u het product retourneert in de originele verpakking, deze niet opnieuw dichtplakt, maar in een omdoos verpakt.
Wij accepteren alleen:  compleet en niet beplakt en onbeschadigde producten

Correct verzenden:
Correct verzenden
Niet correct verzenden:
Niet correct verzenden


Indien u gebruik maakt van de deze mogelijkheid, dan dient het product in originele verpakking retour te worden gezonden. De verzendkosten worden niet vergoed. LET OP: Producten worden door ons getest! indien blijkt dat het product(en) gebruikt zijn, worden deze direct geretouneerd en wordt €80.00 Euro onderzoek kosten doorberekent, producten zonder RMA nummer worden niet geaccepteerd


Annuleringen:
Om uw order te annuleren, dient u BY-POS schriftelijk hiervan op de hoogte brengen. Bij een annulering uwerzijds worden de volgende kosten in rekening gebracht; €20,- annulering en administratie kosten.

DOA (dead on arrival):
Het probleem moet binnen de eerste 7 dagen na faktuurdatum worden aangemeld bij onze helpdesk. Indien er na verificatie van het teruggestuurde product geen fout wordt terruggevonden door onze technische dienst, zal €80.00 Euro onderzoekskosten in rekening worden gebracht.

Aangebroken of beschadigde artikelen. Speciaal voor de koper vervaardigde artikelen.

LET OP: verbruiksartikelen (labels en Ribbons / papier rollen /Linten / Software (licenties )/ Printkop / Insertbakes/ producten waaraan licentie gebonden zijn en deze activeerd of gebruikt zijn) zijn derhalve niet te retourneren!


BYPOS.nl BV behoudt het recht om geretourneerde produkten te weigeren of om slechts een gedeelte van het faktuurbedrag te crediteren, wanneer het produkt reeds geopend, gebruikt of beschadigd is
 

please wait...